Oferta de Revelion 2024 la Hotel La Dolce Vita 4*
HOTEL LA DOLCE VITA 4*
Hotel La Dolce Vita de 4 stele din Bran este situat in Zarnesti, cartier Tohanul Nou, la doar 3 km de Castelul Bran, la 5 km de Wolf Adventure Park, 7 km de partiile de schi Zanoaga si 20 de km de Poaiana Brasov. Hotelul La Dolce Vita, modernizat si redeschis in decembrie 2019, este o destinatie perfecta atat pentru agrement, cat si pentru afaceri, combinand facilitatile moderne cu spatiile generoase si ospitalitatea specifica zonei. Fie ca iti doresti o vacanta cu familia la poalele muntilor sau o deconectare de la birou, alaturi de colegi, La Dolce Vita iti ofera toate conditiile, facilitatile si serviciile de calitate, necesare unei experiente memorabile.
Reduceri:
Primul si al 2lea copil 0-7 ani beneficiaza de gratuitate in camera cu parintii fara Masa Festiva de Revelion.
Copil 7-14 ani in camera cu parintii cu pat suplimentar fara Masa de Revelion 61.60 lei/noapte.
Servicii incluse la oferta Revelion 2024:
Pachet de 3, 4, 5 nopti de cazare cu mic dejun in functie de pachetul de nopti ales
Program artistic live in fiecare seara
In data de 30 Decembrie 2017
- repetam obiceiul “taierea porcului”
- foc de tabara cu tuica si vin fiert, produse traditionale
- preparam la pirostrie pomana porcului si va invitam in restaurant la pomana porcului
- spectacol cu prezentare de moda
31 Decembrie 2017 - Masa festiva de Revelion
- meniu, open bar, program artistic live (recital de muzica populara, usora, internationala, ansamblu de dansuri populare, uratori), joc de artificii,
Tombola la orele 01:00
In data de 01 Ianuarie 2018, 12:00-16:00 bufet suedez
Acces gratuit sauna, fitness, tenis de masa, darts, cinema
Derdelus special amenajat daca conditiile meteo sunt favorabile
Acces gratuit la centrul SPA Complex Wolf (300 m): piscina semiolimpica 250 mp, sauna umeda, saune uscate, jacuzzi. Accesul se face pe baza de voucher emis de La Dolce Vita
Taxa locala
***Turistii cazati in hotel beneficiaza de reduceri de 10% din preturile de lista pentru mesele si bauturile comandate suplimentar in restaurantul “La Dolce Vita”.
Servicii excluse:
Asigurare storno
Masa de Revelion portie copil 0-14 ani 200 lei.
Observatii legate de oferta Revelion 2024 Hotel La Dolce Vita 4*:
Termenii și condițiile generale (T.C.G.)
Dacă clientul/turistul nu este de acord cu una sau mai multe condiții/reguli vă solicităm să nu vindeți catre turist/client pachetul de servicii turi...
Vezi tot
Termenii și condițiile generale (T.C.G.)
Dacă clientul/turistul nu este de acord cu una sau mai multe condiții/reguli vă solicităm să nu vindeți catre turist/client pachetul de servicii turistice în condițiile oferite de hotelul La Dolce Vita.
Prestatorul are o obligație de diligență în ceea ce privește menținerea serviciilor oferite la nivelul calitativ și cantitativ expus, nefiind răspunzător pentru lipsa unor servicii din motive străine de culpa sa.
Tarife
- Gradul minim de ocupare pentru camere este de 2 adulți. Pentru cazarea în regim single se va achita 80% din valoarea unei camere duble. Toate tarifele sunt exprimate în lei/noapte și includ servicii de cazare cu mic dejun și TVA (5%). Taxa de stațiune este de 1% și nu este inclusă în tarifele din anexa tarifară.
Sosire și plecare
- Cazarea se efectuează începând cu ora 16.00, iar eliberarea camerelor se realizează până cel târziu la ora 12:00.
- La solicitarea clienților și în funcție de camerele disponibile, se poate depăși ora de eliberare a camerei cu cel mult 6 ore peste ora 12.00, contra cost (50% din tariful afișat la recepție). Depășirea cu mai mult de 6 ore se taxează 100% din tariful afișat la recepție. - Bagajele pot fi păstrate la camera de bagaje timp de cel mult 24 de ore, fără plată. Cazarea se face pe baza unui act de identitate (carte identitate, pașaport, certificat de naștere în cazul copiilor) și a voucher-ului emis de agenție, însoțit de prezenta anexă, semnată de AGENT și de către turist.
- Alocarea camerelor se face în funcție de disponibilitatea hotelului din ziua cazării. Din acest motiv nu se poate garanta o camera pe un anumit etaj, cu o anumita poziționare sau camere alăturate Solicitările de acest gen sunt considerate preferințe ale turiștilor, pe care hotelul încearcă să le onoreze în limita disponibilitatii.
- Hotelul nu percepe taxă pentru parcare și nici nu reține locuri pentru turiști. Parcarea este gratuită în limita disponibilității. Hotelul asigură parcarea pazită.
Program funcționare Restaurant și Pub/Bar:
- Micul dejun se servește zilnic între orele 08:00-10:00.
- Programul de funcționare al Pub-ului este 10:00 – 22.30 (ultima comanda la ora 21:00).
- Restaurantul a la carte funcționează în intervalul 10:00-22:30 (ultima comanda la ora 21:00).
- În incinta restaurantului, accesul este permis doar cu o ținută decentă.
Fumatul
- Fumatul este interzis în incinta Hotelului, exceptând balcoanele camerelor și spațiile din Hotel amenajate/dotate cu scrumiere. Turiștii care nu respectă această regulă vor suporta rigorile legii nr. 15/2016 (amendă de la 100 lei la 500 lei).
Animalele de companie
- Este interzis accesul cu animale de companie în incinta Hotelului. Hotelul la Dolce Vita are dreptul să refuze cazarea clienților însoțiți de animale de companie sub sancțiunea anulării rezervării și a plății unei penalități, echivalentul a 50% din valoarea intregului sejur rezervat; aceeași sancțiune se aplică și în cazul în care se constată prezența în hotel a animalelor sau păsărilor de companie după efectuarea cazării.
Protecția datelor personale
- Prestatorul garantează confidențialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor clienților. Datele cu caracter personal colectate cu ocazia efectuării unei rezervări sau în vederea prestării serviciilor de turism și alimentație publică nu vor fi dezvăluite către terți, cu excepția cazurilor în care prestatorul trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare.
- Datele personale sunt prelucrate într-un mod care asigură securitatea și protecția împotriva prelucrării neautorizate, sunt colectate în vederea prestării serviciilor specifice și pe durata de prestare a acestora. S-ar putea să fie necesar ca documentele de identificare prezentate să fie fotocopiate sau scanate, păstrarea acestora făcîndu-se cu respectarea prevederilor legale. Datele personale pot fi introduse în sisteme de evidență ale unor autorități publice ( spre. ex. Poliție). Nu există intenția Prestatorului de a transfera aceste date către un alt operator, decât în măsura necesară îndeplinirii obligațiilor contractuale iar orice transfer va fi făcut doar cu respectarea drepturilor legale. La finalul perioadei de prelucrare Prestatorul va șterge, distruge sau anonimiza datele personale în condiții de siguranță.
- Exista oricînd dreptul de opoziție ( în condițiile legale, de a vă opune prelucrării), acces la datele furnizate ( confirmare dacă prelucrăm sau nu datele personale), la rectificarea acestora ( dacă sunt inexacte, incomplete), la ștergerea, restricționarea prelucrării sau la portabilitatea lor ( de a le primi într-un anumit format și suport și a le transmite unui alt operator, în măsura în care prelucrarea se face automatizat);
- Exista dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere (Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal - http://www.dataprotection.ro sau la instanțele judecătorești).
- Obligația de furnizare a datelor personale este una legală, în scopurile sus menționate fără de care serviciile nu se pot presta. Hotelul nu urmărește să creeze profiluri de orice tipar din această prelucrare, nefacînd obiectul unui proces decizional. Dacă scopul prelucrării se va schimba, aceasta se va face doar cu acordul obtinut legal. Veți fi informat pentru orice fel de divulgare/pierdere a datelor personale în termenul legal iar prelucrarea nu este de natură să creeze un risc pentru drepturile și libertățile clientului/turistului.
Siguranța
- Întreg Hotelul este supravegheat prin sistem video.
- Hotelul nu își asumă răspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta acestuia(cameră, săli de conferință, restaurant, bar) dar va depune toate diligențele pentru a rezolva situația ivită in limita posibilităților tehnice.
- Hotelul nu își asumă răspunderea asupra unor eventuale accidente sau traumatisme ce pot surveni în urma utilizării în mod neadecvat a piscinelor și altor dotări din cadrul Hotelului sau datorate neatenției.
Obligațiile Turistului
- Turistul are obligația de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui sa o predea în aceleași condiții la plecare, în caz contrar eventualele lipsuri sau degradări ale bunurilor din cameră, vor fi suportate de acesta. În cazul în care la sosirea în cameră obiectele de inventar prezente în cameră nu corespund listei de inventar sau prezintă vicii evidente, Turistul are obligația de a informa recepția imediat referitor la acest aspect în vederea corectării situației, în caz contrar se consideră că bunurile au fost preluate în stare optimă.
- Turistul este răspunzător față de Hotel pentru daunele provocate, din culpă sau cu intenție, celorlalți clienți sau personalului, clădirilor, mobilierului și echipamentelor hotelului.
Conduita
- Hotelul își rezervă dreptul de a refuza cazarea sau servirea în restaurant a turistilor în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care prin atitudinea lor ( vorbit tare, răstit, folosirea de cuvinte/ expresii injurioase ) aduc prejudicii imaginii Hotelului sau deranjează alți turisti. Hotelul își rezervă dreptul de a-și selecta Clientela.
- Orice conduită prin care se aduc injurii de orice fel și indiferent de gravitate sau modul de exprimare, atât celorlalti turisti cat si personalului Hotelului va duce la evacuarea turistului din Hotel cu pierderea posibilitații de recuperare a sumelor achitate de către Agent.
- Orice fel de incident trebuie evitat și tratat cu răbdare, diplomație si bun simț fără escaladare conflictuală.
- Reclamațiile privind calitatea și cantitatea serviciilor vor fi făcute în scris de către turiști sau reprezentanți ai AGENTULUI în momentul producerii lor și până la plecarea turiștilor din hotel dar nu mai tarziu de 4 ore de la apariția evenimentului de reclamat. Reclamațiile făcute fără respectarea acestor condiții nu vor fi luate în considerare.
- Reclamațiile privind furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor Turistului trebuie aduse la cunoștința hotelului în cel mult o oră de la data constatării evenimentului, cu prezentarea dovezilor.
- Reclamațiile trebuie facute cu bună-credinta, nu în scop de șicanare și fără o atitudine ofensatoare sau prin aducerea de injurii personalului hotelului.
- Postarea/publicarea pe retelele sociale sau mijloacele de informare publică de comentarii sau imagini despre calitatea și cantitatea serviciilor reclamate ca necorespunzatoare, anterior aducerii la cunostință reprezentanților Hotelului și până la întocmirea notei de consemnare a soluționării reprezintă o denigrare a Hotelului pentru care societatea își rezervă dreptul de a evacua Turistul , cu reținerea sumelor datorate până la momentul evacuării și restituirea restului de preț către Agent proporțional cu serviciile nefolosite.
- Hotelul nu va putea fi responsabil pentru niciun fel de prejudiciu solicitat de client, desocotirea cu turistul fiind responsabilitatea exclusivă a Agentului.
- Hotelul va apela la toate mijloacele legale de reparare a prejudiciului de imagine suferit ca urmare a efectuării unor afirmații nefondate și nereale .
- În caz de evacuare a Turistului pentru încălcarea celor de mai sus, Agentul este singurul răspunzator în fața Clientului pentru prejudiciile rezultate sau reclamate de Turist.
- Evacuarea va privi doar persoanele vinovate de încalcarea prezentelor condiții/reguli.
Legea aplicabilă. Litigii
- Drepturile și obligațiile părților prevăzute de Termeni și Conditii Generale, precum și toate efectele juridice pe care le produc T.C.G. vor fi interpretate și guvernate în conformitate cu legislația română în vigoare.
Dispoziții finale
- Hotelul are dreptul să modifice unilateral oricând T.C.G. Modificarea T.C.G. va fi opozabilă Agentului și turistilor de la data la care le-a fost adusă la cunoștință prin orice mijloc (afișare, e-mail, etc.).
- Turistul este răspunzător pentru luarea la cunoștință și respectarea Termenilor și condițiilor generale pe întreaga durată a șederii.
Detalii Revelion 2024
Locatie:
Romania, Bran
Durata:
Revelion 2018
Cazare:
Hotel 3*
Masa:
Mic Dejun
Transport:
nu se ofera
Tarif:
De la
1400 lei de pers/pachet de 3 nopti
Facilitati:
Hotel La Dolce Vita are urmatoarele facilitati: lobby, receptie, restaurant cu terasa, fitness club, sauna, masaj, terapie naturista si aroma-terapie, business corner (computer, imprimanta, Internet, copiator), loc de joaca pentru copii atat la interior cat si la exterior, play station, club pentru toate varstele (tenis de masa, biliard, fotbal de masa, air hockey, darts, rummy, table, sah, dame etc.), spalatorie, parcare proprie de dimensiuni generoase, inchirieri ATV pentru incursiuni in imprejurimi, birou de turism pentru programe turistice regionale cu sau fara ghid, magazine cu suveniruri si arta populara autentica
Dotari camere:
Hotel La Dolce Vita dispune de 45 spatii de cazare (42 de camere duble si 3 apartamente junior suite). Toate camerele au balcon (aprox. 4 mp), cu mobilier, iar apartamentele au si cate un balcon frantuzesc.
Spatiile de cazare sunt dispuse astfel :
- Etajul 1: 16 camere duble twin cu cada , din care una pentru persoane cu mobilitate redusa ;
- Etajul 2: 16 camere duble matrimoniale cu cada;
- Etajul 3: (mansarda) 10 camere duble matrimoniale cu cabina de dus si 2 apartamente junior suite cu cabina de dus + 1 apartament junior suite cu jacuzzi.
Toate camerele sunt dotate cu:
- Camere duble (twin sau matrimoniale) - acces pe baza de card magnetic, uscator de par, cosmetice de baie , halate si
papuci , minibar, seif , TV LCD/LED cu diagonala de 108 cm, cuier , dulap cu 2 usi , masuta cu 2 scaune , masa de
toaleta cu taburet, aer conditionat , conexiune internet Wi-Fi, mobilier terasa;
- Apartamente: acces pe baza de card magnetic, uscator de par, cosmetice de baie, halate si papuci, minibar, seif , 2 x TV
LCD/LED cu diagonala de 108 cm, cuier, dulap cu 2 usi , m asuta cu 2 scaune , masa de toaleta cu taburet, canapea
extensibila cu 2 fotolii, aer conditionat , conexiune internet Wi-Fi, mobilier terasa;
Nume Hotel:
Hotel La Dolce Vita 4*