CASTELNOR HOTEL & SPA 4* - https://www.castelnor.ro
Castelnor Hotel and Spa de 4 stele din Paltinis este cel mai nou complex hotelier din statiune, avand ca slogan "Passport to Comfort”. Amplasat intr-un cadru natural spectaculos, Castelnor Hotel & Spa impresioneaza prin arhitectura sa deosebita, designul modern si elegant, conditii de cazare exceptionale, centrul Spa ultra modern, facilitati multiple si nu in ultimul rand serviciile de inalta tinuta.
Observatii legate de oferta Revelion 2024 Castelnor Hotel & Spa 4*:
Ce ne așteptăm de la oaspeţi
- Vă rugăm să ne anunţaţi ora aproximativă a sosirii dumneavoastră pentru a putea să pregătim în detaliu fiecare aspect legat de check-in și de camera dumne...
Vezi tot
Ce ne așteptăm de la oaspeţi
- Vă rugăm să ne anunţaţi ora aproximativă a sosirii dumneavoastră pentru a putea să pregătim în detaliu fiecare aspect legat de check-in și de camera dumneavoastră.
- La sosire vă rugăm să vă dezinfectaţi încălţămintea pe preșurile special amplasate la intrare.
- La fel vă rugăm să vă dezinfectaţi pe mâini, noi am pregătit dispensere cu dezinfectant pentru dumneavoastră.
- Procedura de check-in include și verificarea temperaturii dumneavoastră. Vă rugăm să fiţi de acord cu aceasta și să luaţi la cunoștinţă faptul că dacă aveţi o temperatură mai mare de 37,3 C suntem nevoiţi să refuzăm cazarea dumneavoastră și să vă îndrumăm spre un cabinet medical.
- Completarea formularelor de check-in se va face fie cu instrumente de scris proprii, fie vă rugăm a folosi pixurile dezinfectate pe care apoi să le amplasaţi în zona de pixuri folosite.
- Liftul de acces poate fi folosit de una cel mult 2 persoane în cazul în care acestea stau în aceeași cameră. Mânerele, butoanele și toate zonele de contact ale acestuia se dezinfectează periodic o dată la o oră. La intrarea în lift este amplasat un dispenser cu dezinfectant – vă rugăm a-l folosi.
- În cazul în care în cameră sesizaţi o defecţiune vă rugăm să anunţaţi recepţia și să stabiliţi un interval de timp în care nu sunteţi în cameră pentru ca tehnicienii noștri să poată să o remedieze. După remediere camera dumneavoastră va fi curăţată și dezinfectată.
- La sosire vă rugăm să vă dezinfectaţi încălţămintea pe preșurile special amplasate la intrare.
- Vă informăm că atât cardul dumneavoastră de acces cât și întreagă camera a fost curăţată și dezinfectată cu atenţie.
- Vă rugăm să ne anunţaţi ora aproximativă a sosirii dumneavoastră pentru a putea să pregătim în detaliu fiecare aspect legat de check-in și de camera dumneavoastră.
- Vă rugăm să purtaţi masca de protecţie la intrarea în hotel și în preajma angajaţilor sau a altor oaspeţi.
- Vă rugăm să păstraţi o distanţă fizică de 2 m faţă de personalul angajat și să respectaţi indicatoarele special montate în acest sens.
- În cazul în care vă simţiţi rău vă rugăm să anunţaţi recepţia și să rămâneţi în cameră, vom anunţa medicul și vă vom informa cu privire la măsurile luate.
- La check-out vă rugăm să lăsaţi cardul în recipientul destinat cardurilor folosite spre a fi introduse în procedura de dezinfecţie și repunere în circulaţie.
- Respectarea și înţelegerea regulilor interne implementate de hotel în vederea funcţionării pe baza normelor impuse de legislaţie în contextul COVID-19.\
Ce facem noi pentru oaspeţi
Accesul și spaţiile publice
- Am diminuat contactul cu recepţia prin amplasarea de panouri protectoare pe desk-ul recepţiei.
- Curăţenia și dezinfecţia zonelor publice și nu numai se face cu soluţii acreditate furnizate de ECOLAB care îndeplinesc standardele de calitate și sunt atestate virucid. Folosirea acestora se face după protocoale clare de utilizare cu check listuri specifice fiecărei zone de utilizare.
- Colegii din recepţie sunt echipaţi corespunzători (mască, mănuși, dezinfectant, pungi speciale pentru deșeuri, termometru pentru măsurarea temperaturii) și sunt instruiţi legat de normele de protecţie împotriva COVID-19.
- Am realizat marcaje care să stabilească anumite distanţe de securitate.
- Am amplasat covorașe cu dezinfectant pentru dezinfectarea încălţămintei la accesul în hotel
- Se acordă atenţie mărită suprafeţelor sensibile de contact, clanţe, mânere, balustradă, butoane lift, desk recepţie, butoane POS, întrerupătoare, robinete, dozatoare, etc. care se dezinfectează periodic, cele mai multe la un interval de o ora sau ori de câte ori este nevoie. Produsele de dezinfecţie sunt tot marca ECOLAB, atestate și certificate inclusive virucid.
- La fel o atenţie deosebită se acordă toaletelor publice – care se curăţă de câteva ori pe zi și se verifică la fiecare oră, efectuându-se în același timp și dezinfecţia acestora.
- În măsura în care este posibil crearea unor trasee cu sens unic pentru oaspeţi.
Camerele
- În camere am modificat procedurile de curăţenie în sensul că am eliminate o parte din elementele existente în camera cum ar fi mapă, pix-uri, care ar putea constituii suprafeţe de contact și le oferim la solicitarea oaspeţilor de câte ori au nevoie.
- Pe lângă procedura standard de curăţenie a unei camere în protocolul obișnuit s-a adăugat o procedură specifică de dezinfecţie cu atenţie sporită asupra celor mai frecvente puncte de contact.
- Procedura este realizată împreună cu specialiștii ECOLAB, fiind și furnizori de soluţii de curăţenie și dezinfecţie.
- Produsele de minibar sunt eliminate din cameră, dar pentru turiști va rămâne apa cu titlul gratuit. În cazul în care turistul dorește să comande anumite produse din lista de minibar se poate adresa la recepţie și acestea îi vor fi livrate în cameră.
- Telecomenzile și întrerupătoarele din cameră sunt cu atenţie dezinfectate, acordându-li-se o atenţie sporită.
- Am limitat contactul personalului cu oaspeţii drept pentru care serviciul de curăţenie în timpul sejurului se va limita la scoaterea gunoiului din cameră. În cazul în care turistul dorește schimbarea lenjeriei sau a prosoapelor, efectuarea curăţeniei generale, este rugat să apeleze la recepţia hotelului pentru a fi programat intervalul de timp în care acesta nu este în cameră și i se va efectua această curăţenie.
- Lenjeria din fiecare cameră este depozitată în saci individuali, închisă și dusă direct la spălătorie unde este spălată și dezinfectată.
- Lavetele cu care se efectuează curăţenia sunt schimbate după fiecare cameră. Ele sunt depozitate în recipienţi speciali, iar apoi dezinfectate și spălate.
- Elementele de curăţenie ale cameristelor sunt dezinfectate la fiecare început și sfârșit de schimb (cărucioare, coșuri, aspiratoare)
Bucătăria și restaurantul
- În bucătărie există proceduri stricte legate de personal. Acesta este verificat zilnic, termometrizat. Accesul personalului în spaţiu de lucru se face doar după spălare, dezinfecţie iar echipamentele folosite se spală zilnic.
- Bucătăria este dotată cu sisteme de dezinfecţie pentru mâini, toate echipamentele și soluţiile fiind furnizate de ECOLAB.
- Suprafeţele și instrumentarul folosit în bucătărie se spală și se dezinfectează de câte ori este nevoie dar obligatoriu de minim 3 ori pe zi.
- Personalul este echipat cu echipament de protecţie (mască, mănuși, vizetă), iar mănușile se schimbă ori de câte ori este nevoie.
- Prin proceduri și recuzita adaptată se va elimina în mare parte contactul direct al personalului deservent cu preparatele sau tacâmurile clienţilor.
- Toate produsele folosite în bucătărie sunt achiziţionate de la furnizori certificate cu documente de conformitate.
- În cadrul restaurantului și a terasei mesele sunt amplasate astfel încât să respecte distanţă fizică de 2 m între spătarele scaunelor
- Toate mesele sunt dezinfectate după fiecare utilizare.
- Mesele se vor servii cu preponderenţă în spaţii exterioare.
- Vesela și tacâmurile folosite sunt spălate la mașina de spălat la temperaturi ridicate folosind un detergent cu dezinfectant.
SPA-ul
- Toate elementele din cadrul spa-ului sunt dezinfectate ( saune, șezlonguri, suprafeţe de contact)
- Se va respecta aceeași procedură ca pentru spaţiile comune cu o atenţie mai mare asupra zonelor de contact.
În camerele de terapii se va ţine cont de aceleași puncte sensibile de contact.
Pe lângă acestea se va proceda astfel:
- Suprafeţele vor fi dezinfectate după fiecare oaspete.
- Prosoapele și elementele textile se vor schimba după fiecare oaspete în parte.
- La final de terapie toate suprafeţele vor fi dezinfectate și camera aerisită.
- Oaspeţii vor fi informaţi de procedurile speciale de protecţie COVID-19 iar formularul de check-in pentru zona de terapii va fi adaptat cu întrebări specifice legate de această boală.
- Eventualele instrumente utilizate în masaj se vor dezinfecta după fiecare oaspete și în același timp în prezenţa fiecărui oaspete nou înainte de a începe o terapie.
- Toate elementele de unică folosinţă la final se vor strânge într-un sac de gunoi închis care va fi depozitat la tomberon.
- Se vor folosi cearceafuri și elemente de unică folosinţă pentru fiecare oaspete în parte.
Personalul
- Întreg personalul este instruit pentru aplicarea măsurilor legate de protecţia împotriva COVID -19. La redeschiderea hotelului toţi angajaţii au trecut printr-un proces de instruire privind toate aceste norme și zona fiecăruia de acţiune.
- Pe lângă procedurile specifice de protecţia muncii, angajaţii au beneficiat de un training din partea ECOLAB privind cele mai bune practici operaţionale și modul de folosire a soluţiilor și instrumentelor ţinând cont de contextual actual.
- Angajaţii au acces în hotel doar prin zona de personal, fiindu-le restricţionat accesul în zonele care nu sunt sub incidenţa sarcinilor proprii de servire.
- Toţi angajaţii sunt instruiţi să poarte echipamente de protecţie ( mănuși, mască de protecţie și vizier – după caz)
- În măsura în care este posibil crearea unor trasee cu sens unic pentru personal.
- Procedurile interne le impun spălarea și dezinfectarea mâinilor cu o frecvenţă mult mai mare, precum și monitorizarea unor etape de dezinfecţie.
- Programul angajaţilor este de așa măsură conceput încât să se evite o circulaţie prea mare și să permită o cât mai bună izolare a acestora.
- Există o atenţie continuă și o perfecţionare permanentă asupra procedurilor și metodelor de lucru, astfel încât să asigurăm o protecţie cât mai bună, atât a oaspeţilor, cât și a angajaţilor și în același timp să fim în acord cu reglementările legislative.