Calcul Vacanta .
Oferta de Litoral 2025 la Hotel Piccadilly 3*
PICCADILLY 3* - https://piccadilly.ro/ro
Hotelul Piccadilly de 3 stele din Mamaia este situat in centrul statiunii, in zona Cazino, pe malul lacului Siutghiol, foarte aproape de majoritatea atractiilor si totusi intr-o adevarata oaza de liniste si verdeata. Hotelul Piccadilly se afla la numai 100 de metri de plaja. In incinta hotelului Piccadilly din Mamaia s-a inaugurat prima scoala de Windsurfing pe litoralul romanesc. Piccadilly ofera conditii de cazare excelente in camere renovate 2019, multe facilitati si servicii de calitate, dar poate cea mai importanta este atmosfera de vacanta si relaxare data de serile cu muzica live, serile de dans si in general grija ca fiecare oaspete sa se bucure din plin. De asemenea in 2019, Hotelul Piccadilly a intrat intr-un amplu proces de modernizare si reconfigurare, care consta in anveloparea completa cu termosistem, tamplarie PVC, geam termopan si refacere fatada, construirea unui corp de cladire cu doua lifturi intre cladirea hotelului si receptie, reconfigurarea etajului 4 pentru a crea apartamente, inlocuirea integrala a mobilierului si a instalatiiilor sanitare, electrice, dotarea cu sistem de climatizare centralizat si posibilitatea de a raci dar si a incalzi spatiile de cazare, dotarea cu sistem de control acces, refacerea integrala a tuturor finisajelor, toate acestea fiind pentru confortul si satisfactia turistilor.
OFERTA SPECIALA: Early Booking
* Discountul de early booking este deja calculat in sistem.
** Camerele care beneficiaza de early booking sunt in numar limitat. Discountul de early booking poate fi anulat in orice moment de hotel, fara un anunt prealabil. Toate rezervarile deja confirmate cu early booking, nu se mai modifica.
- Intr-o camera dubla se poate asigura un singur pat suplimentar.
- Turistii sunt obligati sa cerifice varsta copiilor, in momentul cazarii, printr-un act de identitate.
NOTA: Pentru rezervarile cu Oferte Speciale nu sunt admise modificari ale numelor, ale numarului de persoane si ale datelor de calatorie. Orice tip de modificare va fi considerata o rezervare noua si ca atare isi va pierde reducerea si va fi confirmata in functie de disponibilitati.
Servicii incluse la oferta Litoral 2025:
- Cazare cu Mic Dejun sau Demipensiune (Mic Dejun + Bonuri Valorice) sau Pensiune Completa (Mic Dejun + Bonuri Valorice).
- Serviciile de masa se ofera in restaurantul Piccadilly categoria 3 stele, mic dejun bufet suedez, pranzul si cina in sistem fisa cont..
- Informatii privind prestarea unor servicii, mijloace de transport, spectacole, starea vremii;
- Trezirea clientilor la ora solicitata;
- Pastrarea obiectelor de valoare in seif;
- Transmiterea de mesaje;
- Predarea si expedierea corespondentei clientilor; expedierea prin “retur” la domiciliu a scrisorilor
sosite dupa plecarea clientilor;
- Acordarea de medicamente si materiale sanitare in cadrul primului ajutor in caz de accidente;
- Comenzi pentru taximetre;
- Oferirea de material de propaganda si informare turistica.
- Loc de joaca pentru copii
- Conexiune internet Wi-Fi
- Parcare
Servicii excluse:
- Asigurarea storno si anti Covid 19
- Taxele locale - se achita la receptie.
Observatii legate de oferta Litoral 2025 Hotel Piccadilly 3*:
Regulament Hotel Piccadilly
- Fiecare oaspete are obligatia la check in de a prezenta receptionerului actul de identitate (carte de
identitate sau pasaport valabil). Fiecare persoana adulta trebuie ...
Vezi tot
Regulament Hotel Piccadilly
- Fiecare oaspete are obligatia la check in de a prezenta receptionerului actul de identitate (carte de
identitate sau pasaport valabil). Fiecare persoana adulta trebuie sa se legitimeze. Nu este suficient un act de
identitate pentru o camera dubla. Hotelul isi rezerva dreptul de a nu caza oaspetii fara acte identitate.
- Parcarea gratuita a autoturismelor persoanelor cazate in hotel se poate face in spatiile amenajate in fata
hotelului, in limita disponibilitatii. Pentru a evita blocajele din parcare oaspetii sunt rugati sa lase numarul
masinii si numarul de telefon la receptie.
- NU ESTE PERMIS in interiorul hotelului accesul cu animale de companie!
- Utilizarea echipamentelor de gatit/ incalzit in camerele de hotel este strict interzisa. Hotelul isi rezerva
dreptul de a evacua din hotel persoanele care aduc si utilizeaza astfel de echipamente.
- In camere nu exista frigidere casnice, ci numai mici racitoare hoteliere, tip minibar, destinate exclusiv
pastrarii bauturilor miniaturale, specifice acestui tip de serviciu. Racitoarele minibar nu sunt in masura sa
pastreze alimente, cu atat mai mult nu pot asigura pastrarea alimentelor pentru sugari si copii mici.
- Hotelul dispune in fiecare camera de casete de valori cu introducere de cod personal. Oaspetii sunt
rugati sa depuna valorile pe care le au cu ei in aceste casete. Administratia hotelului nu raspunde de
obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate, oriunde s-ar produce disparitia
acestora, in incinta hotelului sau perimetrul exterior proprietatii.
MASURI DE PROTECTIE ANTICOVID 19 - VARA 2021
Avand in vedere redeschiderea hotelului, tinem sa va informam ca am implementat masurilor recomandate de guvernanti in scopul combaterii raspandirii noului CORONAVIRUS si asigurarii sigurantei sanitare a turistilor si angajatilor nostri.
PROCEDURI HOTEL
• S-au instalat dispensere cu dezinfectant in zonele de acces in hotel, in alte zone accesibile clientilor si in spatiile comune;
• Se va intensifica curățarea camerelor pentru turisti utilizând dezinfectanți profesionali;
• Se vor igieniza periodic toate suprafetele teraselor, locurilor de joaca, spatiilor comune, obiectelor din camera, folosind dezinfectanți profesionali, atestati de Ministerul Sanatatii.
• Se vor dezinfecta permanent suprafetele si punctele de contact la comenzile ascensoarelor, in functie de trafic si grad de ocupare.
• Se vor spori procedurile de dezinfectare si verificare a produselor care vor intra in hotel;
• Se vor afisa mesaje informative despre igiena personala, distantare sociala si prevenirea infectarii cu virusul Covid-19, recomandate de Ministerul Sanatatii;
• Se va monitoriza temperatura turistilor cu termometru cu infrarosu la check in;
PROCEDURI RESTAURANT
• Se va aplica orice modalitate de servire a mesei pe care o vor impune normele sau procedurile sanitare specifice;
• In functie de gradul de ocupare si de normale de distantare sociala impuse in spatile publice, servirea meselor ar putea fi asigurata in serii, la intervale orare diferite.
• Micul dejun se va servi sub forma de variante de meniu, de catre ospatar la masa;
• S-a mărit spațiul dintre mesele din restaurant conform normelor si procedurilor sanitare specifice;
• Se vor dezinfecta mesele, scaunele, dupa fiecare ciclu de servire;
• Se vor așeza la intrarea în restaurant materiale de dezinfectare;
• Se vor pune semne de distanțare fizica;
• Personalul de servire va purta obligatoriu masca si manusi de unica folosinta;
PROCEDURI PERSONAL
• Se vor purta protectii de unica folosinta (masti, manusi) de catre tot personalul;
• Se vor organiza pentru personal sesiuni de training specializate cu privire la igiena, pentru ca acestia sa-si insuseasca si sa isi asume noile proceduri care fac referire la protectia lor si a tuturor turistilor;
• Zilnic se monitorizeaza temperatura si starea de sanatate a personalului si se efectueaza triajul epidemiologic al angajatilor.
REGULI GENERAL VALABILE PENTRU OASPETII HOTELULUI
• Va rugam sa respectati intocmai regulile precizate ca obligatorii in complexul hotelier regulile de igiena personala si masurile de protectie, indiferent de momentul din zi, oriunde in incinta complexului.
• Va rugam sa respectati, faptul ca, in incinta complexului, in spatiile comune, purtatul mastii este obligatoriu.
• Va rugam sa utilizati dezinfectantul pentru maini, pus la dispozitie, in spatiile comune ale complexului.
• Pentru protectia dvs, a angajatilor si a celorlalti oaspeti, pe durata sejurului, recomandam sa se evite frecventarea altor spatii aglomerate, in alte locatii sau sa aveti contacte cu persoane necunoscute, dupa care sa reveniti in complexul hotelier.
• La sosirea in hotel trebuie sa va supuneti regulilor instituite privind verificarea temperaturii, respectarea distantei minime de 1.5m, de completare a fisei de anuntare a sosirii si a declaratiei pe proprie raspundere/ chestionarului privind starea de sanatate personala.
• In cazul in care va simtiti rau, va rugam sa ramaneti in camera si sa instiintati de indata receptia. Orice probleme de sanatate trebuie comunicata de indata receptiei, urmand sa se stabileasca cu managementul procedura de urmat.
• In functie de gradul de ocupare si de normale de distantare sociala impuse in spatile publice, servirea meselor ar putea fi asigurata in serii, la intervale orare diferite.
• La aceeasi masa se pot aseza 4 persoane care ocupa aceeasi camera in hotel si care fac parte din aceeasi familie ( dar nu mai mult de 6 persoane).
• Micul dejun va fi servit la masa de catre ospatari, oaspetele avand mai multe optiuni prestabilite.
• Va recomandam sa faceti rezervare din timp pentru mesele principale (dejun, cina) pentru a evita sa asteptati sa se elibereze o masa.
• Sa acceptati ca noile proceduri de lucru impun reducerea semnificativa a interactiunii cu angajatii, aceasta nefiind o lipsa de interes.
• Liftul se va utiliza numai daca este necesar, se va evita urcarea in lift cu persoane cu care nu impartiti aceeasi camera. La iesirea din lift oaspetii sunt sfatuiti sa utilizeze gelul dezinfectant pus la dispozitie.
Orice modificare sau cerinta noua care va fi emisa de catre autoritati in perioada urmatoare, va fi adaugata acestui regulament si transmisa catre oaspeti.
In speranta unei sederi cat mai confortabile, echipa hotelului Piccadilly va asigura intreg suportul si va multumeste pentru ca ne sunteti oaspeti!
Detalii Litoral 2025
Locatie:
Romania, Mamaia
Durata:
Vara 2024
Cazare:
Hotel 3*
Masa:
Mic Dejun/Mic Dejun + Fisa Cont
Transport:
nu se ofera
Tarif:
De la
132 lei de pers/noapte
Facilitati:
Hotelul Piccadilly dispune de: receptie, restaurant, erasa pe malul lacului, loc de joaca pentru copii, spatiu verde, bar, sala de conferinte cu aer conditionat (se obtine prin reamenajarea restaurantului), parcare sub protectie non-stop, pastrare valori, trezire la ora solicitata, transmitere de mesaje, ziare la receptie, intrare/iesire corespondenta, comanda taxi, informatii despre mersul trenurilor si orarul curselor aeriene interne, rezervari pentru inchiriere terenuri (tenis, fotbal) si echipamente sportive (barca, skyjet, windsurf, sky nautic, etc).
Dotari camere:
Hotelul Piccadilly dispune de o cladire cu 4 etaje si 169 de spatii de cazare (152 camere duble si 17 apartamente)
Toate camerele sunt dotate cu: 2 paturi, fotolii si masuta, TV LCD cablu, minibar si grup sanitar propriu cu cadita si dus, mocheta/pardoseala din gresie, balcon, aer conditionat.
Nume Hotel:
Hotel Piccadilly 3*