Calcul Vacanta
Oferta de Litoral 2022 la Hotel Mera Onix 4*
HOTEL MERA ONIX 4* - https://www.merahotels.ro/mera-onix
Hotel Mera Onix de 4 stele din Cap Aurora face parte din lantul hotelier Mera Hotels si se afla la numai 30 de metri de plaja, in sudul statiunii Jupiter. Mera Onix este unul dintre cele mai noi hoteluri de pe litoralul romanesc, fiind deschis in Iulie 2018, printr-un amplu proces de restructurare si modernizare a fostelor hoteluri Onix si Safir. Hotel Mera Onix ofera spatii de cazare elegante si modern mobilate, numeroase facilitati pentru copii si adulti, un sistem All Inclusive diversificat si echilibrat si servicii de inalta calitate, promitand sa devina unul din cele mai cautate si si apreciate hoteluri de pe Riviera romaneasca.
- Accesul in camere se va efectua pe baza de bratara. Pentru aceasta, se va depune o garantie in valoare de 100 Lei/ persoana (+12 ani), la Check-in, care se va returna in ziua plecarii, dupa predarea camerei si verificarea consumului de la minibar si a inventarului din camera (prosoape, etc).
- Cazarea se efectueaza incepand cu ora 16:00, iar eliberarea camerelor se realizeaza pană cel tarziu la ora 12:00.
OFERTA SPECIALA: Early Booking
- Pentru rezervarile efectuate pentru 01.06-30.06 achitate pana la 28.02.2022 - Reducere 12%
- Pentru rezervarile efectuate pentru 01.07-31.08 achitate pana la 28.02.2022 - Reducere 6%
- Pentru rezervarile efectuate pentru 01.09-20.09 achitate pana la 28.02.2022 - Reducere 12%
- Pentru rezervarile efectuate pentru 01.06-30.06 achitate pana la 31.03.2022 - Reducere 8%
- Pentru rezervarile efectuate pentru 01.07-31.08 achitate pana la 31.03.2022 - Reducere 4%
- Pentru rezervarile efectuate pentru 01.09-20.09 achitate pana la 31.03.2022 - Reducere 8%
Obs: Ofertele speciale de early booking sunt valabile numai pentru sejur obligatoriu minim 5 nopti si se aplica numai asupra tarifelor de cazare (fara suplimente).
* Discountul de early booking este deja calculat in sistem.
** Camerele care beneficiaza de early booking sunt in numar limitat. Discountul de early booking poate fi anulat in orice moment de hotel, fara un anunt prealabil. Toate rezervarile deja confirmate cu early booking, nu se mai modifica. In caz de anulare a sejururlui achizitionat cu early booking, sumele achitate nu se returneaza.
Reduceri:
In camera cu 2 adulti:
Camera Dubla Standard - Capacitate maxima: 2 adulti si 2 copii 0-11.99 ani sau 3 adulti;
- Copiii 0-2 ani beneficiaza de gratuitate la cazare si masa. La cerere, se poate oferi patut bebe, tip tarc, in limita disponibilitatii;
- Copiii 3-6.99 ani beneficiaza de gratuitate la cazare, fara pat suplimentar si achita supliment de masa 108.10 Lei/zi;
- Copiii 7-11.99 ani beneficiaza de gratuitate la cazare, fara pat suplimentar si achita supliment de masa 143.75 Lei/zi;
- Copilul peste 12 ani achita supliment de masa 287.5 Lei/zi si obligatoriu pat suplimentar;
- Al 3-lea adult achita supliment de masa 287.50 Lei/zi si obligatoriu pat suplimentar;
Tariful patului suplimentar este de 80,50 Lei/ zi, indiferent de varsta.
Junior Suite sau Apartament sau Dubla Family - Capacitate maxima: 4 persoane
- Copiii 0-2 ani beneficiaza de gratuitate la cazare si masa.
- Copiii 3-6.99 ani beneficiaza de gratuitate la cazare si achita supliment de masa 108.10 Lei/zi;
- Copiii 7-11.99 ani beneficiaza de gratuitate la cazare si achita supliment de masa 143.75 Lei/zi;
- Copiii peste 12 ani beneficiaza de gratuitate la cazare si achita supliment de masa 287.50 Lei/zi;
- Al 3-lea si al 4-lea adult achita supliment de masa 287.50 Lei/zi;
Camera Dubla King - Capacitate maxima: 2 adulti si 2 copii 0-11.99 ani sau 3 adulti;
- Copiii 0-2 ani beneficiaza de gratuitate la cazare si masa.
- Copiii 3-6.99 ani beneficiaza de gratuitate la cazare si achita supliment de masa 108.10 Lei/zi;
- Copiii 7-11.99 ani beneficiaza de gratuitate la cazare si achita supliment de masa 143.75 Lei/zi;
- Copiii peste 12 ani beneficiaza de gratuitate la cazare si achita supliment de masa 287.50 Lei/zi;
- Al 3-lea adult achita supliment de masa 287.50 Lei/zi;
NOTA: Pentru rezervarile cu Oferte Speciale nu sunt admise modificari ale numelor, ale numarului de persoane si ale datelor de calatorie. Orice tip de modificare va fi considerata o rezervare noua si ca atare isi va pierde reducerea si va fi confirmata in functie de disponibilitati.
Servicii incluse la oferta Litoral 2022:
Cazare cu All Inclusive
- Mera Onix va dispune de plaja privata, cu o suprafata de aproximativ 9,000 metri patrati, situata in partea dreapta a resortului, asadar oaspetii se vor putea bucura, in limita disponibilitatii, de sezlongurile puse la dispozitie fara costuri suplimentare.
- Restaurantul Mera Onix, va oferă o gamă diversificată de preparate, atât din bucătăria traditională românească cât și din cea internatională, în regim All Inclusive. Maeștrii laboratorului propriu de patiserie vă vor delecta cu cele mai proaspete și gustoase produse.
Program funcționare Restaurant și Bar:
Programul de funcționare al Restaurantului Mera Onix:
- pranzul se servește zilnic între orele 12:30 -14:30;
- gustarea se servește zilnic între orele 10:30 – 12:00; 16:00 – 18:30
- cina se servește zilnic între orele 19:00-21:00
-Programul de entertainment de pe terasa Restaurantului Mera Onix se va desfășura zilnic între orele 19:00 și 22:30.
- În incinta restaurantului, accesul este permis doar cu o ținută decentă, fără obiecte și accesorii de plaja.
- Este interzisă părăsirea restaurantului sau terasei cu alimente și/sau băuturi, veselă, tacâmuri, etc.
Fitness/Wellness/Sport:
- Piscina in aer liber Piscina exterioară- Infinity Pool– dincolo de limite. Cand spunem piscina Infinity spunem ultimele noutati in materie de design de piscine. Piscina cu margini infinite poate fi considerata o adevarata… mare personala, iluzia optica fiind una incredibila! Aceasta are o suprafață o suprafață de 600 mp și un design modern. Hotelul dispune de o piscina creata special pentru toboganul acvatic cu 3 canale.
- Copiii se pot distra într-o piscină special concepută pentru ei, cu o adancime maximă de 50 cm. Aici se desfășoară pe parcursul zilei diverse programe: aqua gym, concursuri, spectacole și alte surprize.
Distractie:
- Kids Club Mera Onix a pregătit pentru cei mai mici oaspeți ai săi o serie de experiențe încântătoare, punându-le la dispoziție un pațiu destinat exclusiv lor, un loc de joacă în interior, unde se pot bucura de o mulțime de jocuri și activități.
- Printre activitățile ce se desfasoară pe parcursul întregii zile, amintim: concursurile și competițiile, pictura, parada costumelor și momentele unice oferite de personajele Disney.
Servicii excluse:
- Asigurarea storno si anti Covid 19
- Produsele din minibar sunt disponibile, in toate camerele, contra cost.
- Accesul in camere se va efectua pe baza de bratara. Pentru aceasta, se va depune o garantie in valoare de 100 Lei/ persoana (+12 ani), la Check-in, care se va returna in ziua plecarii, dupa predarea camerei si verificarea consumului de la minibar si a inventarului din camera (prosoape, etc).
Observatii legate de oferta Litoral 2022 Hotel Mera Onix 4*:
Termeni și condiții generale: Prin efectuarea unei rezervări sau prin cazarea (checkin) la oricare dintre unitățile de cazare aparținând prestatorului de servicii hoteliere Atlas Apliance Solut...
Vezi tot
Termeni și condiții generale: Prin efectuarea unei rezervări sau prin cazarea (checkin) la oricare dintre unitățile de cazare aparținând prestatorului de servicii hoteliere Atlas Apliance Solutions, clientul își dă expres acceptul cu privire la Termenii și condițiile generale (T.C.G.).
Sosire și plecare:
- Cazarea se efectuează începând cu ora 16.00, iar eliberarea camerelor se realizează până cel târziu la ora 12:00.La solicitarea clienților și în funcție de camerele disponibile, se poate depăși ora de eliberare a camerei cu cel mult 6 ore peste ora 12.00, contra cost (50% din tariful afișat la recepție). Depășirea cu mai mult de 6 ore se taxează 100% din tariful afișat la recepție. Bagajele pot fi păstrate la camera de bagaje timp de cel mult 24 de ore, fără plată. Cazarea se face pe baza unui act de identitate (carte identitate, pașaport, certificat de naștere în cazul copiilor) și a voucher-ului emis de agenție, însoțit de prezenta anexă, semnată de AGENT și de către turist.
- Alocarea camerelor se face în funcție de disponibilitatea Resortului din ziua cazării. Din acest motiv nu se poate garanta o camera pe un anumit etaj, cu o anumita pozitionare, camere alăturate sau situate într-un anumit hotel. Solicitările de acest gen sunt considerate preferințe ale turiștilor, pe care Resortul încearcă să le onoreze în limita disponibilităților.
- Hotelul nu percepe taxă pentru parcare și nici nu reține locuri pentru turiști. Parcarea este gratuită în limita disponibilității. Parcarea nu este pazita in mod special si prin urmare Resortul nu este responsabil pentru paza juridica a autoturismului sau a bunurilor din acesta.
Program funcționare Restaurant și Bar:
Programul de funcționare al Restaurantului Mera Onix:
- micul dejun se servește zilnic între orele 7.00-09:30
- prânzul se servește zilnic între orele 12:30 -14:30;
- gustarea se servește zilnic între orele 10:30 – 12:00; 16:00 – 18:30
- cina se servește zilnic între orele 19:00-21:00
- Programul de entertainment de pe terasa Restaurantului Mera Onix se va desfășura zilnic între orele 19:00 și 22:30.
- În incinta restaurantului, accesul este permis doar cu o ținută decentă, fără obiecte și accesorii de plaja.
- Este interzisă părăsirea restaurantului sau terasei cu alimente și/sau băuturi, veselă, tacâmuri, etc. Minibarul este disponibil in toate camerele contra cost
Fumatul
- Fumatul este interzis în incinta hotelului, exceptând balcoanele camerelor și spațiile din hotel amenajate/dotate cu scrumiere. Turiștii care nu respectă această regulă vor suporta rigorile legii nr. 15/2016 (amendă de la 100 lei la 500 lei).
Animalele de companie
- Este interzis accesul cu animale de companie în incinta hotelului. Mera Onix are dreptul să refuze cazarea clienților însoțiți de animale de companie sub sancțiunea anulării rezervării și a plății unei penalități, echivalentul a 50% din valoarea intregului sejur rezervat.; aceiași sancțiune se aplică și în cazul în care se constată prezența în hotel a animalelor sau păsărilor de companie după efectuarea cazării.
Protecția datelor personale
- Mera Onix garantează confidențialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor clienților. Datele cu caracter personal colectate cu ocazia efectuării unei rezervări sau în vederea prestării serviciilor de turism și alimentație publică nu vor fi dezvăluite către terți, cu excepția cazurilor în care Mera Onix trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare.
- Datele personale sunt prelucrate într-un mod care asigură securitatea și protecția împotriva prelucrării neautorizate, sunt colectate in vederea prestarii serviciilor specifice si pe durata de prestare acestora. S-ar putea să fie necesar ca documentele de identificare prezentate să fie fotocopiate sau scanate, păstrarea acestora făcîndu-se cu respectarea prevederilor legale. Datele personale pot fi introduse în sisteme de evidență ale unor autorități publice ( spre. ex. Politie). Nu există intenția Prestatorului de a transfera aceste date către un alt operator, decat in masura necesara indeplinirii obligatiilor contractuale iar orice transfer va fi făcut doar cu respectarea drepturilor legale. La finalul perioadei de prelucrare Prestatorul va șterge, distruge sau anonimiza datele personale în condiții de siguranță.
- Exista oricînd dreptul de opoziție ( în condițiile legale, de a vă opune prelucrării), acces la datele furnizate ( confirmare dacă prelucrăm sau nu datele personale), la rectificarea acestora ( dacă sunt inexacte, incomplete), la ștergerea, restricționarea prelucrării sau la portabilitatea lor ( de a le primi într-un anumit format și suport și a le transmite unui alt operator, în măsura în care prelucrarea se face automatizat);
- Exsita dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere (Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal - http://www.dataprotection.ro sau la instanțele judecătorești).
- Obligația de furnizare a datelor personale este una legală, în scopurile sus menționate fără de care serviciile nu se pot presta. Hotelul nu urmărește să creeze profiluri de orice tipar din această prelucrare, nefacînd obiectul unui proces decizional. Dacă scopul prelucrării se va schimba, aceasta se va face doar cu acordul obtinut legal. Veți fi informat pentru orice fel de divulgare/pierdere a datelor personale în termenul legal iar prelucrarea nu este de natură să creeze un risc pentru drepturile și libertățile clientului/turistului.
Siguranța
- Întreg hotelul este supravegheat prin sistem video. Turistii au posibilitatea de a solicita Resortului păstrarea bunurilor de valoare (documente,aparatură electronică sau alte asemenea obiecte de valoare) Acestea vor fi predate la receptie în baza unui proces verbal.
Hotelul nu își asumă răspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta Resortului (cameră, săli de conferință, restaurant, bar, zona piscinelor, plajă sau parcare) dar va depune toate diligentele pentru a rezolva situatia ivita in limita posibilitatilor tehnice.
- Hotelul nu își asumă răspunderea asupra unor eventuale accidente sau traumatisme ce pot surveni în urma utilizării în mod neadecvat a piscinelor și altor dotări din cadrul hotelului sau datorate neatentiei.
Obligațiile Turistului
- La Check in turistii vor primi brătara Mera Onix care trebuie purtată în mod obligatoriu pe toată durata sejurului.
- Accesul la serviciile din incinta proprietatii se va face numai în baza brățării Mera. Pentru această brățară turiștii vor depune o garanție în valoare de 100 lei/brățară, garanție care va fi restituită la încheierea sejurului, la predarea brățării.
- Turistul are obligația de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui sa o predea în aceleași condiții la plecare, în caz contrar eventualele lipsuri sau degradări ale bunurilor din cameră, vor fi suportate de acesta. În cazul în care la sosirea în cameră obiectele de inventar prezente în cameră nu corespund listei de inventar sau prezinta vicii evidente, Turistul are obligația de a informa recepția imediat referitor la acest aspect în vederea corectării situației, in caz contrar se considera ca bunurile au fost preluate in stare optima.
- Turistul este răspunzător față de hotel pentru daunele provocate, din culpă sau cu intenție, celorlalți clienți sau personalului, clădirilor, mobilierului și echipamentelor hotelului.
- Este strict interzisă introducerea și folosirea în camerele hotelului a aparaturii electrocasnice (cafetieră, storcător de fructe, fier de călcat, fierbător, etc.) precum si a altor persoane care nu sunt cazate in hotel.
Conduita
- Hotelul își rezervă dreptul de a refuza cazarea sau servirea în restaurant a turistilor în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care prin atitudinea lor ( vorbit tare, rastit, folosirea de cuvinte/ expresii injurioase ) aduc prejudicii imaginii Mera Onix sau deranjează alți turisti. Hotelul își rezerva dreptul de a-și selecta Clientela.
- Orice conduita prin care se aduc injurii de orice fel si indiferent de gravitate sau modul de exprimare, atat celorlalti turisti cat si personalului hotelului Mera Onix va duce la evacuarea turistului din hotel cu pierderea posibilitatii de recuperare a sumelor achitate de catre Agent. Desocotirea cu turistul este responsabilitatea exclusiva a Agentului.
- Orice fel de incident trebuie evitat si tratat cu rabdare, diplomatie si bun simt fara escaladare conflictuala.
Reclamații
- Reclamațiile privind calitatea și cantitatea serviciilor vor fi făcute în scris de către turiști sau reprezentanți ai AGENTULUI în momentul producerii lor si pana la plecarea turiștilor din hotel dar nu mai tarziu de 4 ore de la aparitia evenimentului de reclamat.
- Reclamațiile făcute fara respectarea acestor conditii nu vor fi luate in considerare.
- Reclamațiile privind furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor Turistului trebuie aduse la cunoștința hotelului în cel mult o oră de la data constatării evenimentului, cu prezentarea dovezilor
- Reclamatiile trebuie facute cu buna-credinta, nu in scop de sicanare si fara o atitudine ofensatoare sau prin aducerea de injurii personalului Resortului.
- Postarea/publicarea pe retelele sociale sau mijloacele de informare publica de comentarii sau imagini despre calitatea si cantitatea serviciilor reclamate ca necorespunzatoare, anterior aducerii la cunostinta reprezentantilor Resortului si pana la intocmirea notei de consemnare a solutionarii reprezinta o denigrare a hotelului pentru care societatea isi rezerva dreptul de a evacua Turistul , cu retinerea sumelor datorate pana la momentul evacuarii si restituirea restului de pret catre Agent proportional cu serviciile nefolosite.
- Hotelul nu va putea fi responsabil pentru niciun fel de prejudiciu solicitat de client, desocotirea cu turistul fiind responsabilitatea exclusiva a Agentului.
- Hotelul va apela la toate mijloacele legale de reparare a prejudiciului de imagine suferit ca urmare a efectuarii unor afirmatii nefondate si nereale .
- In caz de evacuare a Turistului pentru incalcarea celor de mai sus, Agentul este singurul raspunzator in fata Clientului pentru prejudiciile rezultate sau reclamate de Turist.
- Evacuarea va privi doar persoanele vinovate de incalcarea prezentelor conditii/reguli.
Legea aplicabilă. Litigii
- Drepturile și obligațiile părților prevăzute de Termeni si Conditii Generale, precum și toate efectele juridice pe care le produc T.C.G. vor fi interpretate și guvernate în conformitate cu legislația română în vigoare.
Dispoziții finale
- Hotelul are dreptul să modifice unilateral oricând T.C.G. Modificarea T.C.G. va fi opozabilă Agentului si turistilor de la data la care le-a fost adusă la cunoștință prin orice mijloc (afișare, e-mail, etc.).
- Turistul este răspunzător pentru luarea la cunoștință și respectarea Termenilor și condițiilor generale pe întreaga durată a șederii.
Detalii Litoral 2022
Locatie:
Romania, Cap Aurora
Durata:
Vara 2022
Cazare:
Hotel 4*
Masa:
All Inclusive
Transport:
nu se ofera
Tarif:
De la
311.2 lei de pers/noapte
Facilitati:
Hotel Mera Onix dispune de: lobby, receptie, restaurant cu terasa, bar la piscina a la carte, piscina exterioara cu sezlonguri si umbrele, piscina pentru copii, loc de joaca pentru copii, min club, animatie, muxica live, centru Spa, piscina interioara, conexiune internet Wi-Fi, parcare.
Dotari camere:
Hotel Mera Onix dispune de 350 de spatii de cazare.
Camera dubla matrimoniala/twin - suprafata de aproximativ 15 metri patrati, pat matrimonial (180/190 cm) sau doua paturi separate ( 80/190 cm).
Capacitate de cazare maxima: 2 adulti si 1 copil.
Dotari: sistem de acces in camera pe baza de cartela magnetica, aer conditionat, TV LCD, telefon, minibar, seif, baie cu cabina de dus, uscator de par, cosmetice de baie, balcon.
Junior Suite - suprafata de aproximativ 30 metri patrati si este compus din living cu canapea extensibila si dormitor cu pat matrimonial. Apartamentul dispune de o singura baie.
Capacitate de cazare maxima: 2 adulti si 2 copii sau 3 adulti.
Dotari: sistem de acces in camera pe baza de cartela magnetica, aer conditionat, TV LCD, telefon, minibar, seif, baie cu cabina de dus, uscator de par, cosmetice de baie, balcon.
Nume Hotel:
Hotel Mera Onix 4*