HOTEL MALASPINA 3* - www.malaspinahotel.it
Hotelul Malaspina se află în Piazza Indipendenza, la 300 de metri de Fortezza Da Basso, centrul de expoziţii din Florenţa. Camerele sunt decorate în stil toscan clasic, cu Wi-Fi, birou şi zonă de living. Hotelul Malaspina este găzduit de o clădire din secolul al XIX-lea si este situat la o distanta de 10 minute de mers pe jos atât de Gara Santa Maria Novella, cat şi de faimoasa Galerie Accademia. Autobuzele publice opresc la doar 50 de metri distanţă de hotel.
Observatii legate de oferta Litoral 2024 Hotel Malaspina 3* - Mic dejun:
NOTA:
Termene si conditii:
*Pretul este valabil pentru un grup de minim 10 persoane.
Tarifele sunt exprimate in EUR / persoana / sejur.
Grupul se realizeaza cu un minim de 10 persoane.
Pretul es...
Vezi tot
NOTA:
Termene si conditii:
*Pretul este valabil pentru un grup de minim 10 persoane.
Tarifele sunt exprimate in EUR / persoana / sejur.
Grupul se realizeaza cu un minim de 10 persoane.
Pretul este valabil pentru un grup de minim 10 persoane.
Se considera turist inscris orice persoana care plateste un avans de 50% din contravaloarea pachetului turistic.
Diferenta urmeaza a fi achitata cel mai tarziu cu 30 zile inainte de data inceperii calatoriei. In cazul anularii excursiei de catre turistul inscris, penalizarile sunt:
a) 50% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face pana la 30 de zile calendaristice înainte de data plecării;
b) 80% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face în intervalul 29-16 de zile înainte de data plecării;
c) 100% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic de 15 zile înainte de plecare sau pentru neprezentarea la program;
Se va achita pretul stipulat in conditiile si la termenele stabilite in contractul cu clientul. La fiecare inscriere, beneficiarul trebuie sa se asigure ca programul sau pretul pachetului turistic nu a suferit modificari. Turistii au obligatia de a achita taxele suplimentare anuntate inainte de inceperea programului turistic, in cazul in care acestea vor aparea ca urmare a majorarii taxelor de aeroport, a modificarii orarului de zbor, a taxelor de combustibil anuntate de compania aeriana transportatoare, a diferentei de schimb valutar.
Agentia isi rezerva dreptul de a reordona programul excursiei, cu respectarea in totalitate a serviciilor, in anumite situatii speciale, determinate de factori independenti de vointa noastra; in anumite conditii de forta majora, cazarea se efectueaza in hoteluri categorie similara (dupa cum a fost prezentat in program inca de la inscrierea turistilor). Programul turistic se desfasoara in baza contractelor externe incheiate.
Situatii de forta majora si neprevazute cum ar fi razboaie, cutremure, greve, fenomene naturale si meteo deosebite, etc, nu obliga agentia la despagubiri sau compensatii;
Compania aviatica, fara a cere acordul agentiei de turism care deruleaza programul turistic, are dreptul de a modifica orele de zbor! Prin urmare, agentia nu este raspunzatoare pentru decolarea/aterizarea avioanelor la o alta ora decat cea inscrisa in programul excursiei. Pentru aceste intarzieri, compania aeriana este obligata sa asiste turistii conform regulamentului parlamentului european nr. 261/04. Orice problema privind operarea zborului si actiunile adiacente acestuia intra sub competenta transportatorului, biletul de avion reprezentand contractul intre pasager si compania aviatica.
In cazul deteriorarii sau pierderii bagajelor in timpul dinaintea zborului, zborului efectiv si dupa incheierea acestuia, compania aviatica este singura raspunzatoare si raspunde in fata pasagerilor conform regulamentarilor EU 2027/97 si amendamentului 889/02.
Distributia camerelor la hotel se face in momentul cazarii de catre receptioner. Orice problema legata de amplasarea sau aspectul camerei se va rezolva de catre client direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei locale.
Cazarea la hotel se face dupa ora 16.00, iar eliberarea camerelor sa face la ora 12.00.
Categoría hotelurilor si a transportului este atribuita de Autoritatea Nationala de turism din fiecare tara, conform standardelor proprii.
Pretul excursiilor optionale depinde de numarul de participanti iar zilele de desfasurare ale acestora depind de conditiile meteorologice din acea perioada. Toate aceste informatii sunt comunicate de catre reprezentantul agentiei locale. Eventualele reclamatii referitoare la excursiile optionale se fac direct la partenerul local, agentia noastra nefiind implicata in organizarea sau buna desfasurare a acestora;
Agentia organizatoare (Tour Operatorul) poate anula excursia in cazul nerealizarii numarului minim de turisti si are obligatia de a instiinta turistul cu cel putin 15 zile inainte de data plecarii, oferind alta varianta de excursie la un alt pret sau rambursarea costului excursiei achitate de turistul inscris.
ATENTIE! Verificati documentele necesare calatoriei inainte de plecare – carte de identitate (pentru tarile UE) sau pasaport valabil minin 6 luni de la data sosirii in tara! Persoanele care detin alt tip de pasaport decat cel turistic (pasaport diplomatic etc) sunt rugate sa se intereseze in ce conditii pot calatori cu pasaportul pe care il detin. Documentele necesare calatoriei pentru minorii insotiti de un singur parinte sau nici unul le gasiti la www.politiadefrontiera.ro . Conform legislatiei in vigoare, copiii si infantii (pana la 14 ani) calatoresc doar cu pasaportul.
Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.